Boukjes Workshops!

maandag 17 oktober 2016

Tell your story

Op het forum doe ik nu mee met de Art Journal uitdagingen, we moesten een pagina maken bij de letter 'o' met als thema oehoe, er moest een uil op de pagina staan. Dat werd deze. Gewerkt met oa. verf, maskers, gelato's en olie pastelkrijt.


Het plaatje van het jongetje komt uit de Quest kalender. Dit is een schilderij wat mij vroeger al aansprak, ergens raakt het verdriet van de jongen mijn verdriet in mij... leren omgaan met...sad feelings om dat een plekje te geven... Gewerkt met inkten hier om de kleur in de achtergrond te laten doorlopen en gestempeld en...oh ja, de witte spetters maakte ik met correctievloeistof! :)


Ik had de smaak te pakken en was 's avonds nog een keer lekker bezig in mijn art journal en toen kwam deze pagina er uit. De pagina was al eerder bewerkt met papier en verf. Ik ging verder met de gelliplate en mijn zelfgemaakte stempel. Er lagen nog wat spulletjes op tafel en verder gedoodled en getekend met Molotow Markers, de hele bladzijde volgeschreven...


Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

3 opmerkingen:

Annemarie zei

Heel mooi gemaakt Boukje! Prachtige kleuren heb je gebruikt.
Groeten Annemarie

Els zei

Ziet er super mooi uit Boukje.
Groetjes, Els

Ela zei

Wauw het lijken wel schilderijen, prachtig. Groetjes Ela