Boukjes Workshops!

maandag 10 oktober 2016

Boxcard Herfst

In de spotlight bij Marianne Design staan de achtergrond knipvellen Herfst centraal, die je voor de Boxcard en het raam kunt gebruiken! Ik maakte er deze kijkdooskaart mee! 


 Ze kunnen platgevouwen in een envelop, leuk cadeautje om te versturen!


Op de nieuwe website van Eline kwam ik het meisje op de paddestoel tegen, dat inspireerde mij om hier het meisje te gebruiken, een stempel uit de oude doos...


Er zijn mooie herfststansen, zoals de paddestoelen, de blaadjes en eikeltjes verkrijgbaar, zodat je lekker kunt spelen met de materialen en er een herfsttafereel van kunt maken.


De ladder staat al tegen de appelboom, mmm... lekker genieten van appeltaart!



Gebruikte materialen:
Craftable Punch dies Autumn Leaves (CR1336)
Craftable Boxcard (CR1374)
Creatable Mushrooms (LR0372)
Creatable Acorn with leaf (LR0373)
Knipvel Backgrounds Fall (IT589)
Mulberry Paper (RB2224)
Mulberry Paper Christmas (RB2232)
Paperbloc Canadian Fall (PK9138)
Stempel Eline's Toddlers (EC0117)

Nieuwsgierig naar wat de anderen gemaakt hebben van dit knipvel? Kijk dan even hier!
Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

6 opmerkingen:

Crealientje zei

Prachtige box card.
Mooi samengesteld.
Groetjes Crealientje.

Annemarie zei

Boukje wat heb je deze boxcard mooi gemaakt.

Maria V zei

Je waant je in een herfstbos. Prachtig. Mooie de.details.

Klaske zei

ontzettend mooi gedaan Boukje!

Linda Timpers zei

Ik kijk mijn ogen uit in je bos met de mooie kleuren, echt super mooi gemaakt.
Groetjes Linda.

Linda zei

Hoi Boukje,
Ik vind het een droppie!
Liefs Linda