Boukjes Workshops!

donderdag 17 december 2015

Hè, hè, ik ben er weer!

Eindelijk weer een berichtje van mij! De afgelopen periode had ik nodig om voor mezelf een aantal dingen goed op een rij te zetten. Zo heb ik het besluit genomen om te stoppen met mijn werk in het onderwijs, afgelopen dinsdag heb ik mijn laatste werkdag op school gehad. Na bijna 25 jaar in het onderwijs is het nu tijd voor een nieuwe stap, spannend!

Voor nu eerst nog wat werk van mij, eh.. van de mailing/ the Collection van mei met als thema Handwerken.


Leuk om met de kruisjes te spelen en het gehaakte bloemetje op het hart!


Voor zoveel doeleinden te gebruiken!


en goed te combineren met de breimal of met stempelafdrukjes!


Vergeet ik nog het potje erbij te zetten, hoort natuurlijk ook nog bij deze serie!



'k Heb nog meer publicaties in de wacht staan, dus binnenkort meer. Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

16 opmerkingen:

Marleen zei

Dat is inderdaad een hele stap na 25 jaar!
Spannend... ga je nu ergens anders aan de slag?
Je kaarten heb ik inderdaad voorbij zien komen in the Collection en zijn zoals altijd prachtig!! Ook hier op je blog zit ik ze weer met plezier te bewonderen.
Lieve groetjes, Marleen

Rimmie zei

Welkom terug in blogland!
Kan me voorstellen dat het wel een hele stap moet zijn geweest om na 25 jaar het onderwijs vaarwel te zeggen.
Je kaartjes zijn stuk voor stuk prachtig.
Had ze in het voorjaar al in de collection bewonderd, maar ze blijven prachtig!

Groetjes

Rimmie

Diny zei

Dat is wel een hele grote stap zeg!
Ik wens je veel succes met iets anders!
Je kaartjes zijn weer prachtig!
Groetjes Diny

Anoniem zei

Hoi Boukje het lijkt mij dat het geen makkelijke beslissing voor jou is geweest om te stoppen met jouw baan! 25 jaar is zo'n groot stuk van je leven! Echt ontzettend knap en stoer dat je de knoop voor jezelf hebt doorgehakt en hebt besloten om te stoppen. De kaarten die je hebt gemaakt zijn super mooi! Heel veel sterkte!
Groetjes Chantal

Creanita60.blogspot.nl zei

Knap om een carrière switch te maken alle zekerheden los te laten om dan totaal iets anders te gaan doen. Heel erg spannend Ik wens je veel succes!
Je kaarten zijn prachtig.
Fijne feestdagen!
Groetjes Anita

Sarah zei

Ik wens je veel succes op de nieuwe weg die je gaat inslaan .
Mooi die kaartjes ! Zo zacht van kleur ! 2016 zal een bijzonder jaar voor je worden . Ik wens je veel vertrouwen in jezelf toe !
liefs Sarah

Sabine zei

wat een gave kaarten heb je gemaakt! Heel leuk gedaan met die kruisjes Liefs sabine

Linda Visser - van der Velden zei

Prachtige kaarten, Boukje! En dapper dat je die stap na 25 jaar hebt genomen! Heel veel succes!

Irene zei

Heftig Boukje, daar zal best wat gepieker aan vooraf gegaan zijn maar je volgt je hart en dat is altijd goed. Wat ga je nu voor spannends doen of wordt het fulltime aan de freubel en genieten van het vrij zijn??
Je kaarten zijn enig!!

xx Irene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is inderdaad een hele stap Boukje maar als je er achter staat komt dat vast goed. Ik heb genóten van je kaarten. Práchtige serie.
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

Het is niet niks Boukje om na 25 jaar deze stap te nemen , maar je zal er wel goed over nagedacht hebben...ik wens je succes met hetgene wat er nu op je pad gaat komen...
Je kaartjes zijn weer prachtig...en zooooo mooi afgewerkt ook...

groetjes Rosina

Els zei

Hele mooie kaarten heb je gelukkig weer kunnen maken Boukje.
Een moeilijke stap om na bijna 25 jaar te stoppen met onderwijs, maar je hebt vast en zeker de juiste keuze gemaakt.
Groetjes, Els

Jeanette zei

Moeilijke beslissing, succes en sterkte met alles. Prachtige kaarten heb je gemaakt, leuk om te zien dat je veel dingen toch makkelijk kunt combineren.

Groetjes Jeanette

Ela zei

Nou Boukje dat is niet zomaar een beslissing. Dapper hoor na 25 jaar! Ben erg benieuwd wat je nu gaat doen en wens je veel succes. Hoop wel dat er van je creaties kunnen blijven genieten. Groetjes Ela

Linda zei

Wauw wat een beslissing zeg...
Ik ben benieuwd naar je nieuwe uitdaging!!
De voorbeelden zijn super leuk en inspirerend.
Liefs, Linda

Dinette zei

Mooie kaartjes! Die met het sterretje vind ik het leukst :)

Liefs, Dinette