Boukjes Workshops!

zaterdag 29 augustus 2015

Home

Haha, wat je soms al niet als uitgangspunt neemt om een kaartje te maken... Bij deze kaart was dat het lintje wat ik gekocht had in Zweden, waar we op vakantie waren. Ik zocht bijpassend papierkleurtjes van Papicolor, bewerkte papier met stempels en embos en kwam zo tot deze kaart!


Voor de border stempelde ik de Plaid stempel met Versamark en gaf die een bijpassende kleur met PanPastel. De bloem is de Helleborus van Eline en de achtergrond met hartjes vond ik wel mooi erbij van het Metallic karton.


Gebruikte kleuren Papicolor:
-Original Metallic Babyblue(366)

en verder:
-DF3414 Hearts,
-COL1394 Helleborus,
-CS0938 Anja's Plaid,
-CS0940 Anja's Script,
-RB2236 Paper Flowers Red,
-CR1314 New Home,
-JU0951 Victorian Christmas Ribbon.
-Martha Stewart Doily Lace,
-GreenGate lint uit Zweden.

Hoe beginnen jullie meestal een kaartje?
Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtig met die bloem!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Sabine zei

Heel mooi kaartje en die bloem komt echt prachtig uit Liefs Sabine

Wybrich zei

Gaaf Boukje! Leuk lintje!

Marrie zei

Wat een lief kaartje is dit en wat een prachtige bloem heb je er op verwerkt!!

Lieve groetjes Marrie

Sarah zei

Mooi kaartje ! Ik haal mijn inspiratie op verschillende plekken . Een goed voorbeeld is mijn blogpost van af gelopen woensdag . Ga maar eens kijken ...
Liefs ☆ Sarah ☆

femminde zei

Mooie kaart Boukje!!! Gave bloem ook.
Waar ik mijn inspiratie vandaan haal is heel verschillend. Soms van een kaartje wat iemand anders heeft gemaakt. Soms door een stapel papiertjes die lekker kleuren bij elkaar. Of door een challenge.
Fijne zondag!!
Groeten van Femminde

Linda Visser - van der Velden zei

Gave kaart met hele mooie bloem!