Boukjes Workshops!

donderdag 12 maart 2015

Vergeet-me-nietjes

De nieuwe challenge van Marianne Design staat er weer op: maak een kaart met een pocket waar geld of een klein cadeautje in kan.


Het mooie frame heb ik dubbelgevouwen en zo een easelcard gemaakt. Op de vouw is de opening van de pocket, waar het geld en een labeltje in kan. Achter de hartjesrand en het toefje bloemen blijft de kaart staan. De lieve vergeet-me-nietjes zijn gekleurd met PanPastel.


Zo gaat de kaart in de envelop.


Gebruikte materialen Marianne Design:
-LR0351 Petra's Frame,
-CR1307 Tiny's Forget me not,
-DF3413 Hearts,
-CR11301 Tuinbeeld vrouw,
-PK9105 Belle Fleur,
-PK9107 Don and Daisy,
-CS0855 Clearstamps Anja Vlaar teksten,
-JU0940 Little Bells Blue,
-CA3103 Pearl Swirl.

en verder:
-Martha Stewart vlinderpons,
-Nellie Snellen blaadjespons,
-PanPastel blauw, groen.

Doe je ook weer mee? Klik hier voor meer voorbeelden! 
Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtiggg!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Anoniem zei

Alweer een schitterende creatie Boukje! Geweldige kleuren heb je gebruikt en mooie materialen :)
Groetjes Chantal

Els zei

Een super leuke easelcard en grappig dat gleufje voor geld of een cadeau kaart.
Groetjes, Els

Ela zei

Heel mooi gemaakt Boukje! Wat is dat ook een leuke mal met vergeet me nietjes. Groet Ela

Oeneke zei

Die vergeet me nietjes!! Geweldig! Het "beeld" is niet echt mijn ding, maar het is wel een mooi geheel geworden

Jeanette zei

Mooie bloemetjes en een erg leuk idee om zo geld (kaartje) aan iemand te geven.

Groetjes Jeanette