Boukjes Workshops!

zaterdag 21 maart 2015

Gelatos en dessinpapier

Gelatos zijn leuk om in een bestaande achtergrond extra details aan te brengen!


Ik koos een vel uit het StudioLight paperpad nr.13 en bewerkte dat met Gelatos. 
-Voor de mat van de achtergrond en de tekst breng je Gelatos Buttercream aan langs de randen en veeg je dit uit met een droge vinger, de mooie lichtgele vanillekleur past mooi bij het roze van het dessinpapier!
-Met de kleuren Lemon, Mango, Guave en Bubble Gum op mijn craftsheet, stempelde ik met mijn natte sponsstokje stippen in de achtergrond. Met de gele kleuren maakte ik ook de spetters.
-De blaadjes kleurde ik met Gelatos Stick Green Tea en veegde dit met een natte vinger uit.
-Tenslotte maakte ik nog wat speters met de Dylusions Spray Ink White Linen.

Gebruikte materialen Creabest:
-Gelatos sponsstokje en kwast uit set als deze,

en verder:
-Washi tape Action,
-Stampin'up inkt Pink Pirouette,
-Bloemetje, dewdrops.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

6 opmerkingen:

Jeanette zei

Wat een leuk kaartje, mooi de druppels erop en het washi tape langs de tekst, net een schilderijtje.

Groetjes Jeanette

Anoniem zei

Schitterende kaart weer Boukje! Je hebt de achtergrond heel mooi bewerkt :)
Groetjes Chantal

Giny zei

Wat is het een mooi kaartje geworden.

Lieve groet Giny

Nicole zei

Heel erg mooi! Een mooi zacht kaartje! Groetjes Nicole

Oeneke zei

Echt een prachtig lente kaartje

Jann-will zei

Lief, de kleurencombinatie!
Zou ik blij van worden, als hij in mijn brievenbus lag!
Dat wil wat zeggen, want ik maak wel kaarten maar het is niet mijn favoriet :-)

Groetjes Wilma