Boukjes Workshops!

zaterdag 27 december 2014

IndigoBlu Megaflake 2

Vorige keer liet ik zien hoe je de Megaflakes kunt gebruiken met (achtergrond) stempels (klik), maar ik ging verder... Met de lijm aan het foamsponsje moest ik natuurlijk even proberen waar de Megaflakes nog meer willen hechten... 

Mijn nieuwe Delicate Doilies stans van My Favourite Things? Dat ging prima!
Een glazen potje?  Yes!
Kleuren door elkaar? Yes! Leuk effect! 
(Heb je gemist hoe je Megaflakes aan moet brengen, kijk dan even hier.)


 Zo bewerkte ik het potje met een dun laagje, waarbij ik de kleuren door elkaar gebruikte. De Delicate Doilies juist alleen met Sheffield Steel gedaan, zodat ze meer opvallen op het potje. Je lijmt ze gewoon vast door ook de achterkant met het lijmsponsje in te smeren.


 De deksel van het potje was donkerrood. Wil je meer dekkend werken, dan spons je gerust een tweede laag lijm en brengt daarover weer Megaflakes aan! Ook hierop lijmde ik een bewerkte Delicate Doily.


De afwerking heb ik simpel gehouden: een glimsteentje in de Doily, een touw met zilver kralen aan het potje en een touw met label en lichtgewicht sterretjes aan het potje met deksel.
De potjes staan nu met een kersttak op de foto, maar ook op een dienblaadje met mos en andere decoratiematerialen zullen ze een mooi geheel vormen!

Gebruikte materialen Creabest:

Leuk dat je weer kwam kijken, tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

Marleen zei

Heel gaaf Boukje! Weer heel mooi gemaakt.
Groetjes, Marleen

Annemarie zei

Supermooi gemaakt Boukje!
En je nieuwe doily's zijn erg mooi.
Groeten Annemarie