Boukjes Workshops!

dinsdag 22 juli 2014

Summer Song

Mijn DTpakket van Creabest kwam binnen, zoveel leuke spullen om gelijk mee aan de slag te gaan! 

Het papier van Capsule Collection Eau de Nil is een beetje groen blauw, mooie zachte tinten en toen ik het vel tissuepaper erop legde, scheen het zo mooi erdoor heen, dat wilde ik gebruiken! 'k Heb het gedeelte met de vogel aan de onderkant van een gestanst label geplakt, boven schuin afgescheurd, zodat ook het papier zichtbaar is. Onderaan het mooi fabrictape van ScrapBerry's, een mooie frisse kleur!

Had ik al verteld dat ik fan ben van de Viva Inka Gold? Ik vind het zulk leuk spul! Het groen voor de blaadjes gebruik ik al heel vaak, maar ik ontdek steeds meer leuke kleurtjes en wat je ermee kunt doen! In de tag hieronder heb ik, behalve de bloemen en blaadjes, in de achtergrond spetters ermee gemaakt, de Bubbles ermee gemaakt en zelfs het witte Shabby Ribbon ermee gekleurd. 


-'k Heb het Shabby Ribbon Tiffany gebruikt (op de foto iets lichter van kleur) en het witte lint zelf gekleurd door Inka Gold Aquamarine en Greenyellow op je craftsheet aan te brengen. Dit spuit je nat en haalt je lint erdoor tot allles de gewenste kleur heeft.(op de foto iets donkerder van kleur)
-De stempel Around the World Traces is leuk om accenten mee aan te brengen, dit hoeft niet persé op een stoere kaart, zoals je ziet. (rechtsboven op het label) Links stempelde ik de Crackle stempel, ook zo handig om net iets extra's erbij te geven...


-De witte stipjes zijn gemaakt met het WOW! Ultra High embossingpoeder. Je strooit een beetje op je papier en verhit aan de onderkant, de druppels komen als bobbeltjes op je papier te liggen.
-Het veertje is uit wit gestanst en heel fijntjes ingeknipt met een fijn schaartje.

Gebruikte materialen Creabest:
-ScrapBerry's Fabric Tape Blue Spotted,
-Viva Inka Gold Aquamarine,
-Viva Inka Gold Rose Quartz,
-Viva Inka Gold Greenyellow,
-ScrapBerry's Around the World Traces,
-Shabby Ribbon 10mm. Tiffany,
-Shabby Ribbon 10mm. White,
-ScrapBerry's Around the World Brads 1,
-Distress Ink Salty Ocean,
-Tim Holtz Chitchat Seasonal.

en verder:
-wondgaas,
-Fiber Twist mosgroen van tuincentrum.
-Randpons,
-Scrappersfloss wit.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

4 opmerkingen:

Sabine zei

Gaaf! Wat heb je dat mooi gemaakt. Liefs sabine

Jeanette zei

Super leuk, en erg mooie kleuren. De druppeltjes van de WOWI embossing poeder is gaaf! Ga ik zeker onthouden.


Groetjes Jeanette

Nicole zei

Schattig hoor! :) groetjes Nicole

Klaske zei

wauw, wat is ie weer supergaaf geworden zeg! wat een gave materialen heb je gebruikt... ik word er hebberig van ;-)