Boukjes Workshops!

donderdag 23 mei 2013

Fleurige kaart

Maak een fleurige kaart met een ouder Snoesje en  materialen van Marianne Design. De nieuwe challenge staat op het Marianne Design challengeblog!


Fleurig is het zeker geworden, ik heb de stempel ingekleurd met Dylusions Ink spray (aangebracht op mijn craftsheet en met een waterpen ingekleurd, wil prima! Lekker felle kleurtjes! Van het zelfklevend lint heb ik de slinger gemaakt. (kreeg ik op moederdag, net als het roze washitape en de gele Dylusions spray)


Gebruikte materialen:
-stempel Snoesje,
-Oprolroosje LR0256,
-Takje Joy!crafts,
-Memory Box Chloë Stem,
-Dylusions Ink Spray
*Bubblegum Pink,
*Lemon Zest,
-Zelfklevend lint Action,
-Washi tape Action.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

10 opmerkingen:

Wendy zei

Wat een mooie vrolijke kaart

Mieke zei

Daar word je vrolijk van! Wat een mooie kaart X

Erica ♥ zei

Heel leuk gemaakt, lekker vrolijk,
mooie kaart ☺

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Trijntje zei

Wat een mooie vrolijke snoezige kaart. Heel leuk met de vlaggetjes. Groeten Trijntje

Wiebine zei

Lekker fleurig kaartje Boukje,
groetjes,
Wiebine

Ellie Bakker zei

Hoi Boukje,
Je kaartje is inderdaad fleurig, kleurig geworden.
Groetjes Ellie
http://ellieskaarten.blogspot.nl/

Yolanda zei

Hoi Boukje, zeker weten een fleurig kaartje, heel erg leuk gedaan! Groetjes Yolanda B)

Anita zei

Hoi Boukje
Ik vond het heel gezellig met jullie allemaal in het echt kennis te maken. Heb genoten.
Een heel fleurige kaart is het geworden hoor.

Gr. Anita

scrappy jen d zei

Lieve Boukje,
Wat ben ik blij je ontmoet te hebben!
Wat ontzettend leuk, dat we beide zulke gepassioneerde kleuterjuffen zijn!
Je vrolijke Snoesjeskaart is heerlijk geworden!
Het straalt een en al vrolijkheid uit!
Fijn weekend en de hartelijke groetjes+bedankt voor je berichtjes,
Jen.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg fleurig, erg mooi gemaakt!

Groetjes Ida