Boukjes Workshops!

zaterdag 16 maart 2013

Love

Het papier met de houtstructuur van Fancy Pants vind ik zo mooi, daar wilde ik nog een kaartje mee maken! Op internet vond ik inspiratie bij Karin die haar achtergrond en letters in houtstructuur stempelde, maar met papier kan natuurlijk ook!


De letters zijn geplakt op een nestabilitie die ik stanste uit hetzelfde papier, maar dan de achterkant, past er mooi bij, hier (terwijl de stans nog op het papier zit) kleur gegeven met Distress Ink Wheathered Wood. Als je op de foto klikt, kun je meer details zien, zoals het subtiele patroon in het papier en de washi tape van Tim Holtz achter het kant.


Gebruikte materialen van Creabest:
-Blaadjes als in de herfststans van Tim Holtz,
-Kaisercraft Lacé Pack White,
-Tim Holtz Tissue tape Sketchbook

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

8 opmerkingen:

jacqueline zei

Zo Boukje je gaat als een trein, wat een mooi kaartje weer zeg, prachtig.
Hele mooie kleuren, en vind het met de spelbinder super mooi met de inkt (heb meteen even de beschrijving gezocht van je link, dank je wel).

Ik heb trouwens de witte koffie filters gevonden, bij AH hebben ze ze ook.

Fijn weekend

Groetjes Jacqueline

Erica ♥ zei

Prachtige kaart, het papier is zo
mooi dat het net echt is, maar dat
moet natuurlijk ook.
Ik zag toevallig van de week een
embossing mal van hout, ik moest er
nu meteen aan denken.
Super kaartje heb je gemaakt ☺

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst :)
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Maia zei

Heel erg mooi deze kaart, leuk idee ook dat tape onder het kantje!
Prachtig die houtstructuur op de achtergronden de letters.
Fijn weekend
Groetjes Maia

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Jetty zei

Wauw wat een prachtig kaartje

Kitty zei

Wat een beauty van een kaartje weer Boukje!

M@risk@ zei

Geweldige kaart, net een echt plankje. Ook van de vrolijke hexagon wordt je helemaal blij.

Corry zei

Wat een mooie kaart Boukje
Lijkt inderdaad net echt houten plankje
Groetjes Corry