Boukjes Workshops!

donderdag 14 februari 2013

Happy Day!

Valentijn hoeft voor mij niet, maar iets met hartjes vind ik wel leuk! Voor Creabest maakte ik een verrassingsdoos met inhoud!


Ik heb nu de grootste doos uit de serie van drie houten dozen genomen en eerst in de gesso gezet. ('k Heb de slotje en de scharniertjes er eerst voorzichtig afgehaald en na het beplakken er weer opgezet.)
Alle zijden zijn beplakt met het papier uit de Cashmere Dame serie van Glitz Design, de randen zijn eerst geschuurd, zodat het witte tevoorschijn komt. Om papier op hout te plakken heb ik dubbelzijdige tape gebruikt in combinatie met Tacky Glue, dat blijft goed zitten! Langs de onderrand heb ik met Molding Paste en een template reliƫf aangebracht. Zie je het sluitlabeltje? Sealed with care!


Ook de binnenkant is feestelijk aangekleed. Van stroken karton heb ik een vakjes indeling gemaakt. De deksel is bekleed met het dessinpapier met langs het ruitje een kantje, deze strook heb ik als pocket opgeplakt, zodat je er nog briefjes achter kunt schuiven.


Voor de inhoud maakte ik drie labels met hartjes, vlinders en bloemetjes. 'k Naaide knoopjes op een ticket en deed wat chocoladehartjes in een netje... Ik vulde de andere vakjes met wat tule, blaadjes en besjes en een rolletje tickets...


Nog even een detailfoto:


Bovenop heb ik een bloementoef gemaakt met de bookplate van Tim Holtz en een hartje vastgezet met een pin. De blaadjes zijn met een Blazonry template en Pan Pastel Bright Yellow Green gemaakt en uitgeknipt met een wit randje. De vlinder stempelde ik met Versamark op vellum en is bewerkt met wit embospoeder.



 Gebruikte materialen van Creabest:
*Banner,
*Gingham,
*Cherries
-Prima Flowers Innoscence Collection,
-Tim Holtz Tag and Bookplate,
-Tim Holtz Valentine hart
-Pan Pastel Bright Yellow Green 680.5 en Turquoise 580.5
-Hero Arts stempel vlinder,
-Studio-g stempeltje happy day (lag bij de kassa in de winkel)

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

8 opmerkingen:

Wilma zei

PRACHTIG Boukje.....wat een MOOIE doos heb jij gemaakt. Zowel de binnen- als de buitenkant zien er heel MOOI uit.
Liefs Wilma ☺☺☺

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat heb je dat leuk bedacht en gemaakt.

groetjes Anita

Jolanda Cuper zei

Wow wat een schitterend doosje echt super leuk!
Groetjes Jolanda

mariska zei

Dat is een schitterend doosje Boukje.
Heel erg mooi gemaakt :D

Liefs Mariska

Anoniem zei

Super leuk doosje met een schitterende inhoud !!!
Groetjes Berdien

Wiebine zei

Prachtig gemaakt Boukje,
groetjes,
Wiebine

Maia zei

Een SCHITTERENDE doos heb je gemaakt Boukje!
Mooi papier, leuk werken met modeling paste en een super gezelligeinhoud!
Fris als de lente...laat die maar komen.
Firjn weekend
Lieve groet Maia

Annemarie zei

Prachtig gemaakt Boukje!
Wat zijn je rode bolletjes ook mooi.
Groeten Annemarie