Boukjes Workshops!

maandag 24 december 2012

Mannenkaart

Mannenkaarten blijven lastig. Meestal probeer ik het ontwerp simpel te houden en de kleuren wat stoerder.


Hier heb ik een Prima bloem bewerkt met Pan Pastel Permanent Red Extra Dark 340.1, een prachtige dieprode kleur! Dit werd mijn uitgangspunt. Cijfers vind ik voor een snelle verjaardagskaart altijd handig, ik heb ze gestanst uit goudkarton, de swirl lag nog op tafel, het vlindertje kleurde ik ook goud met een goudpen van de Action. Het papier is ook van de Action, alles bewerkte ik met de Te Gekke krijtjes voor wat glans.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

8 opmerkingen:

Jetty zei

Mooi kaartje Boukje. Ik vind het ook altijd lastig voor een man.

Kaartenkraam zei

Simpel maar mooie kaart. Mannenkaarten blijven lastig.

groetjes van Ank

Trijntje zei

Je hebt een prachtige mannenkaart gemaakt Boukje. Watvindtje van mijn kaart ookeen mannenkaart weer heelaanders maar....Groeten Trijntje

Oeneke zei

Een mooi kaartje, idd warme en een beetje stoere kleuren. Fijne dagen en een gezond 2013 voor jou en je familie

Sandra1968 zei

Een hele leuke kaart!

Anoniem zei

Wat een stijlvolle kaart !! Heel mooi !
Groetjes Berdien

jacqueline zei

Hele mooie kaart weer Boukje, prachtige kleuren en de gouden accenten vind ik super mooi en chique!

Groetjes Jacqueline

Erica ♥ zei

Je kaartje is goed gelukt, want
ik vind hem heel leuk geworden :)

Fijne laatste dagen van het jaar,
grtjs van Erica ☼