Boukjes Workshops!

donderdag 13 juli 2017

Happy summer

De nieuwe challenge van Marianne Design, de laatste voor de zomerstop, is een makkelijke: alles mag! met natuurlijk MDmaterialen. Je hebt extra tijd om mee te doen, tot 23 augustus!

Ik maakte een pagina in mijn Art Journal met de nieuwe Tropical spulletjes uit de collectie!De achtergrond is gemaakt met stroken brede tape, waarmee ik een ghostprint van mijn Gelli plate afhaalde, ze geven samen een mooi zomers effect! Daarop een border gemaakt met de zomerstempels van Karin Joan, een plaatje uit het knipvel Tropical Birds en de bloemen en bladeren van de Hibiscus and Tropical Leaves.


Gebruikte materialen Marianne Design:
-VK9561 Tropical Birds,
-KJ1714 Summer,
-LR0478 Hibiscus and Tropical Leaves,
-CA3132 Pearls pearls white,
-Df3431 Dots (in de achtergrond)

Meer inspiratie voor de challenge vind je hier, doe je ook mee deze ronde? Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

3 opmerkingen:

Rosina zei

hele mooie en kleurrijke pagina voor je Artbook Boukje...PRACHTIG!!!!

lieve groetjes Rosina

Linda Timpers zei

Wat een super leuk kaartje.
Krijg er echt een vakantie-gevoel van.
Top gedaan !!!

Groetjes Linda.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooie kaart Boukje! Ik heb mijn creatie al ingeleverd! Groetjes Betha