Boukjes Workshops!

maandag 25 april 2016

Mixed Media kaart

Geweldig zoveel leuke reacties op mijn kaartje van de bloghop, dank jullie wel! Gisteren was het 24 jaar geleden dat ik moeder werd, Evert was jarig. Deze kaart had ik voor hem gemaakt.


De embosfolder van Marianne had ik al eerder gebruikt voor een romantische kaart, kijk maar eens hier. Nu heb ik 'm met zwart papier gedaan en bewerkt met Inka Gold, weer een heel ander effect! De cijfers heb ik met een sjabloon en Light Molding Paste gedaan en terwijl het nog nat was, er Bister ingestrooid en weer uitgesmeerd. (had iemand op het forum gedaan, moest ik even proberen :) Niet helemaal het effect wat ik voor ogen had, maar voor een stoere kaart nog wel te gebruiken.


De bloemen lagen nog op tafel en kregen een likje Inka Gold. In het hart de stoere Diamond Gems met bij de ene bloem nog wat bruine glitter (van de Action). Ook maakte ik met mijn lijmpen een paar stippen en strooide daar wat glitter in, kun je het vinden op de kaart?


Een extra hartje op de grote brads van de Action.


Gebruikte materialen Marianne Design:
-DF3425 Anja's Circle,
-LR0398 Build a Rose,
-CR1356 Flowerset Fancy,
-LR0414 Swirls & Leaves,
-CR1248 Circle and Flower Stitch,
-JU0955 Diamond Gems Metal

en verder:
-Inka Gold Browngold, Silver, Aquamarine,
-Crafters Workshop template cijfers,
-Bister groen, blauw,
-American Crafts Mistables Stars,
-Brads, glitter kleine flesjes Action,
-Stampin'up hartjespons.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

5 opmerkingen:

Rita v/d. Zee zei

Mooie stoere kaart hoor,leuk effect geeft dat inkt gold het op donker papier he ☺

Rita v/d. Zee zei

De tablet is sneller haha ik bedoel natuurlijk Inka Gold

Diny zei

Wat een gave kaart voor je jarige zoon Boukje....prachtig!
Leuk dat het zo druk was met de bloghop....en nog leuker is dat ik hem heb gewonnen....hoe gaaf is dat!
Groetjes Diny

Linda zei

Hoi Boukje,
Allereerst nog van harte gefeliciteerd!
Wat leuk om nu de stoere variant van de embossingsfolder te zien.
Leuk gedaan en super stoer issie geworden!
Lieve groet, Linda

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooi hoor deze kaart voor je zoon! Alsnog van harte! Groetjes Betha