Boukjes Workshops!

zondag 21 februari 2016

Love

Het is elke keer weer een verrassing hoe verschillende dingen meespelen voor mij om een kaartje te maken. Voor de kerk was mij gevraagd om een schilderij te maken voor de 40-dagentijd en Pasen. De techniek om structuur aan te brengen en dan te bewerken met PanPastel had ik gebruikt voor les 2 van mijn workshop en daar wilde ik proberen met een andere kleurencombinatie.
Zo kwam dit kaartje tot stand, gewoon om even te proberen.


-De randen van de kaart heb ik eerst afgeplakt met washitape.
- Structuur aangebracht met Aleene's true snow.
-De border eerst bewerkt met Orange 280.5
-Daarna verder gegaan met de andere kleuren, maar ik wilde niet al het licht wegpoetsen en heb toen een cirkel over het midden gelegd.
-Nog Goosebumps spetters aangebracht in de achtergrond. 
-De kruisen geknipt van Papicolor nachtblauw papier en een stempel aangebracht.
-Met zwarte Molotow Marker stipjes rondom de cirkel gezet.

Gebruikte kleuren Panpastel:
-Orange 280.5
-Phthalo Blue 560.5
-Phthalo Blue Shade 560.3
-Permanent Red 340.5
-Violet 470.5
-Black Coarse Pearl Medium 014

en verder:
-Molotow Marker Signal Black,
-Goosebumps,
-Aleene's True Snow,
-Fineliner,
-Stempel Love,
-Papicolor Recycled Kraft Nachtblauw.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!


3 opmerkingen:

Rosina zei

Wat een prachtig kaartje Boukje....zo leuk geaan met als die kleurtjes en duidelijk uitgelegd hoe het zo mooi tot stand gekomen is...KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

Lia zei

Heel bijzonder en erg mooi....
Lia xx

Brendaxx zei

Heel erg mooi Boukje!