Boukjes Workshops!

woensdag 25 maart 2015

Drie kaartjes uit één bestempeld vel A4

Afgelopen zaterdag hadden we een scrapdagje bij Klaske. Jane was er ook met haar Stampin'up spullen. We bestempelden een A4 en gingen daarmee kaartjes maken.


Als eerste een stuk uit het A4 gehaald, randjes gesponst, tekststempel erbij en afgemaakt met touwtje en lintje...


De tweede ging iets lastiger, maar uiteindelijk zo gemaakt met extra geponste bloemetjes en uitgeknipte blaadjes. Het dunne washitape van de Action paste er mooi bij!


Voor de derde kaart knipte ik vierkantjes uit de restjes die ik nog had. 'k Had geen bijpassend papier voor matten, dit heb ik opgelost door papier te kleuren met Viva Inka Gold Rose Quartz, ook de vlinders hiermee gekleurd.



Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

9 opmerkingen:

Irene zei

Een super idee om zo'n A4tje vol te stempelen en er dan iets leuks mee te gaan maken. Ik heb vanavond een SU-WS en een aardige bestelling gedaan dus dank voor deze inspiratie Boukje!!

xx Irene

afke zei

Wat een leuk idee en het zijn erg mooie kaarten geworden Boukje!
groetjes, Afke

Maartje zei

Leuk idee om eerst een a4 te bestempelen en deze daarna zo te verwerken. Ik vind de bloemen super!

Els zei

Erg mooie kaarten en zo mooi gestempeld met al die bloemen.
Groetjes, Els

Klaske zei

Ze zijn leuk geworden Boukje. Leuk die 3e met die vakjes! Ik heb nog wat restjes over uit mijn A4.. Hopelijk kan ik ze dit weekend afmaken!

Anoniem zei

Super mooie kaarten met super mooie kleuren!
Groetjes Chantal

Jeanette zei

Prachtige serie kaarten, leuk zo allemaal het zelfde papier en stempels., maar toch weer zo anders.

Groetjes Jeanette

Petra zei

Wat een leuke lentese kaarten! Ziet er prachtig uit.
Groetjes Petra

Grietje zei

Prachtig gedaan. Wat een leuk idee! Heb je gelijk 3 kaartjes klaar.
Groetjes Grietje