Boukjes Workshops!

zaterdag 3 mei 2014

Publicatie The Collection #17

Misschien had je ze al gezien in the mailing of in the Collection van Marianne?

Mijn kikkerkaartje,



Een traktatiezakje met het uiltje.


Nog een traktatie met het uiltje en de bij.


De lieveheersbeestjeskaart.


De poes met muisjeskaart.


Het vosje.


De easelcard met het konijntje.


En alle dieren op een rij!


De hele dierenserie is zo leuk!
Beschrijvingen van al deze kaarten vind je in de Downloads van Marianne hier.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

14 opmerkingen:

Sabine zei

Wat een leuke kaartjes en traktaties heb je gemaakt! Liefs Sabine

Linda zei

Hoi Boukje,
Ik heb gisteren Creatief met kaarten gekocht en zag daar ook je leuke kaartjes in staan! Weer andere dan deze maar deze zijn ook erg leuk! Zo te zien heb je er al lekker mee gefröbeld :)
Fijn weekend nog!
Liefs, Linda

Jeanette zei

Wat een serie leuke dieren kaarten heb je gemaakt. De kaart met het lieveheersbeestje vindt ik super.

Groetjes Jeanette

Linda Visser - van der Velden zei

Wow wat een creaties, heel leuk! Ik vind vooral je eerste kikkerkaartje heel gaaf!

Anoniem zei

Ooh, wat is dit schattig allemaal!
Creatieve groetjes, Gaby

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat ben jij lekker bezig Boukje! Ontzettend leuk gedaan allemaal, leuke kaarten en traktaties. Lieve groetjes Miranda

Brendaxx zei

Kan alleen maar zeggen"WAUW"! Ziet er super uit Boukje!

Marleen zei

Hoi Boukje,
Ik heb ze inderdaad allemaal voorbij zien komen. Wat zijn ze stuk voor stuk geweldig leuk! Ontzettend leuk dat je ze mocht ontwerpen voor 'the Collection'.
Ben zelf ook helemaal weg van het paper bloc en de snijmal met de uiltjes zijn mijn favoriet.
Groetjes, Marlen

Antoinette Voorn zei

Het zijn hele gave creatie geworden !

Unknown zei

wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt!! Ga zeker iets aanschaffen uit deze serie!

jolanda zei

mooie creaties

Richtsje zei

Boukje, ik had ze nog niet voorbij zien komen maar wat ziet dit er allemaal weer prachtig uit! Stuk voor stuk heel speels, lief en vrolijk....puur genieten! Dat deed ik ook nog even toen ik je vorige berichtjes bekeek! Prachtig werk, wat zeker het bekijken meer dan waard is!

Groetjes Richtje

De hobbydroom zei

Ook wij hadden ze al gezien in the collection. Ze zijn zo ongelofelijk leuk! echt stuk voor stuk prachtige creaties Boukje! Je mag super trots zijn op jezelf hoor :)

Lieve groetjes

Jolanda zei

Ohh . .wat zijn ze leuk!