Boukjes Workshops!

donderdag 5 december 2013

Een kaart in één kleur

En alweer een nieuwe challenge bij Marianne Design. Maak een kaart in één kleur, alleen in de afbeelding mag een andere kleur zitten.

Die van mij werd erg...
rood!


Ik heb er een easelcard mee gemaakt. Mijn basiskaart was roze, die heb ik met Distress Ink Festive Berries bijgekleurd tot rood.




Gebruikte materialen Marianne Design:
-LR0240 Large Oval by Petra,
-LR0168 Doily round,
-LR0122 Poinsettia,
-LR0286 Pine Cones,
-LR1250 Border Stitch,
-LR0271 Anja's vintage Swirls,
-RB2220 Poinsettias Red,
-PB7044 Eline's Woodland Christmas,
-EC0099 Eline's Kerst.


en verder:
-Rode besjes Action,
-Rode belletjes Action,
-Rood lintje,
-Rood naaigaren,
-Distress Ink Festive Berries,
-Distress Ink Walnut Stain.

Kom je gezellig meedoen of kijken wat de anderen gemaakt hebben, kijk dan hier
Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

3 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat een super leuk kaartje!

Groetjes Ida

Anneke zei

Prachtig deze traditionele kleur rood.
Mooi bijna de hele kaart 1 kleur.
groetjes Anneke.

Erica ♥ zei

Ik vind het prima kunnen hoor in
deze kleuren, mooie kaart !
Een prachtige kaart !
Groetjes pietebloempjuh ☼