Boukjes Workshops!

zaterdag 13 april 2013

Twee dezelfde, maar toch weer anders

Als ik snel een paar kaartjes nodig heb, vind ik het handig om een kaartje te liften. Deze vond ik op Pinterest...  Meestal maak ik dan ook twee tegelijk, maar twee helemaal hetzelfde vind ik niet leuk om te doen, dus komt er meestal wat variatie.


Bij de bovenste meer kraft gebruikt, de onderste is meer pastel van kleur. Het papier is hetzelfde en is van Joy Crafts! De tekststempels komen van Studio Light.


De vlinder is drie keer geponst en de randjes zijn geïnkt en met Stickles bewerkt.


 Alvast een goede zondag gewenst en geniet van het mooie weer!

7 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Boukje,ik vind ze alle drie leuk en idd,altijd handig een paar snelle kaarten,lieve groetjes en fijn weekend,Miranda

Jetty zei

Leuk hoor deze snelle kaartjes.

Annemarie zei

Mooi hoor Boukje, leuk idee om de vlinders zo te verwerkten. Ik ga deze onthouden, ik heb hem gepint.
Groeten Annemarie

Klaske zei

Mooie kaartjes Boukje! prachtig frame op die bovenste kaart!! leuk die vlinders zo!

Sandra1968 zei

Mooie kaarten!

jacqueline zei

Geweldig kaartjes, ga hem ook ff pinnen, vind het een super leuk idee.

Groetjes Jacqueline

Diny Sprakel zei

Erg mooi Boukje. Zet hem even in de Facebookgroep van Noor-design, want dit zijn Noor papiertjes.
groet DIny