Boukjes Workshops!

donderdag 3 januari 2013

Winters kaartje

Maak een winterkaart met een stempel/afbeelding en materialen van Marianne Design is de opdracht voor het challengeblog van Marianne #71


Vaak druk ik een afbeelding wat vaker af, zodat ik lekker kan proberen. Nu vond ik ze allebei wel leuk en heb ik gelijk maar twee kaartjes gemaakt.


Beetje clean and simple, maar ik vond ze wel leuk zo.


Gebruikte materialen van Marianne Design:
-Stempel sneeuwman HM9407,
-Kleedje LR 0185,
-papier.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!
Meer winterkaartjes vind je bij Marianne Design...

9 opmerkingen:

angeleef zei

Ze zien er helemaal te gek uit! En zo totaal verschillend! Wat ben ik jaloers op die sneeuwvlok mal. Ik heb ze al overal liggen zoeken, maar niet te vinden :(
Groetjes
**Evi**

Wiebine zei

leuke winterse kaarten Boukje,
groetjes,
Wiebine

Erica ♥ zei

Less is more zeggen ze wel eens, je
kaarten zien er helemaal te gek uit !

Lieve grtjsss Erica ¤

corryskaart zei

hoi boukje
vind je kaarten er erg leuk en mooi winters uitzien!
groetjes van corry

jacqueline zei

Vind het weer hele mooie rustige kaartjes, echt een winterse uitstraling.

Groetjes Jacqueline

Jetty zei

Ze zien er echt winters uit zo. Mooi.

Anoniem zei

Ach wat een lieve sneeuwman ! Hele mooie kaartjes heb je er weer van gemaakt.
Groetjes Berdien

Trijntje zei

Enige kaartje Boukje. Super. Groeten Trijntje

Kitty zei

Ze zijn práchtig Boukje!