Boukjes Workshops!

woensdag 5 december 2012

Colors brighten your day!

'k Heb weer een bladzijde voor mijn Art Journal gemaakt! Ik ben in experimenteer-fase, dus best wel spannend om te beginnen, het was op de achterkant van mijn eerste bladzijde, ik kon het niet weggooien als het mislukte...
Ik begon met het hart en modeling paste...dat stond leuk...
 Oeps, vergeten om eerst kleur aan te brengen en eigenlijk wilde ik het hart wit houden.

Nou vooruit, gewoon maar proberen. Eerst spuiten met Glimmermist, hmm, niet een mooie kleur en geen tinten die het mooi konden maken. Met een Sew Stamper (stempelwiel) een soort ophangtouwtje gemaakt....ook niet echt...Toen mijn Gelatos gepakt, met rood (Red Cherry) en roze (Bubblegum) aan de bovenzijde kleur aangebracht, met een minimister natgespoten en naar beneden laten lopen, dit geeft kleur, leuk! Oké, dit ook aan de onderzijde gedaan en naar boven laten lopen. Met oranje (Tangerine) hier en daar nog wat gekleurd en met mijn vingers uitgesmeerd.
Het was nog een beetje saai, dus met een witte Distress stain stippen aangebracht. Deze heb ik omlijnd met een glazé gelly rol pen, maar helaas zie je dit niet goed op de foto. De letters stanste ik uit, heb ik bewerkt met inkt en ook langs de randen een glazé randje aangebracht.


De woorden zijn gestempeld en uitgeknipt. Het hart heb ik aangekleed met een taartkleedje en een bloemetje, nog wat lijntjes aangebracht en als laatste nog een sterretje, klaar!


'k Vind het dan toch de uitdaging om net zo lang door te gaan tot ik tevreden ben met het resultaat. :)

Gebruikte materialen Creabest:
-Distress stain Picked fence,
-E-line flower bloemetje.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

3 opmerkingen:

Wiebine zei

erg mooi geworden Boukje, mooie hartentemplate !
groetjes,
Wiebine

Erica ♥ zei

Super gedaan, echt heel mooi !

Lieve grtjsss Erica ☼

Jetty zei

Supergaaf!!!!