Boukjes Workshops!

donderdag 13 september 2012

Blauw en bruin

Alweer een nieuwe challenge bij Marianne Design, voor #63 mag je een kaart maken in de kleuren blauw en bruin met daarop een stempel en materialen van Marianne Design.
Ik  heb twee kaartjes gemaakt, eerst de onderste voor de challenge en toen deze bovenste met Pan Pastels. Op beide kaarten het berenstempeltje van Stampfairy's gebruikt, ingekleurd met Distress Ink.


De achtergrond is gestempeld met Versamark en bewerkt met Pan Pastels. Ook het bloemetje is bewerkt met Pan Pastel, zelfs het splitpennetje in het midden. Voor het glinstereffect heb ik Stickles aangebracht.


Hieronder een foto van de materialen die ik gebruikt heb.


Op de voorbeeldkaart heb ik meer materialen van Marianne Design gebruikt. Het papier van Eline's huis heb ik met het kleine stempeltje iets extra's bruin gegeven, hetzelfde takje zit ook in het papier! Ook in de strik boven heb ik dat stempeltje gebruikt.


Het effect van de Stickles zie je zo niet zo goed, in het echt geeft dit de kaart mooi licht en zorgt voor diepte in de kaart.


Gebruikte materialen van Marianne Design:
-Stempel beertje Stampfairy SF1110,
-Tekst creatable LR0221,
-Papier PB7028,
-stempeltje EC0120.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

4 opmerkingen:

jacqueline zei

Erg mooi weer BOukje, erg leuk met de pan pastels.
Stempeltje vind ik ook erg lief.

Nog even antwoord op je vraag over de parelspray, op de onderste detailfoto zie je het over de roosjes heen liggen.
Het is geen orginele parelspray maar van de action.

Groetjes Jacqueline

Inge zei

Wauw Boukje wat zijn ze leuk! Vind ze beide erg goed geslaagd!

Jann-will zei

Leuk Baukje, mooi he dat panpastel!!

Groetjes Wilma

Jetty zei

wat zijn ze mooi Boukje.