Boukjes Workshops!

zaterdag 25 augustus 2012

Spring Jubilee kaartje

Voor Creabest maakte ik dit kaartje met het mooie papier van Pink Paislee, Spring Jubilee. 
In het vel 'Shindig' zat deze vogel, die wilde ik gebruiken. Eerst sneed ik het papier op kaartformaat...bloem en blaadjes erbij was leuk, maar nog niet... Onderaan een randje afgescheurd en omgedraaid stond leuk...
De Bingokaart van Summer Fresh stond ook leuk, dus bij de vogel ingeknipt...
Bovenaan nog een scheve rand afgescheurd...
Uiteindelijk kwam deze kaart eruit, boven en onder nog gestempeld en bewerkt met Pan Pastels.


Op het kroontje heb ik bling steentjes van de Action gedaan, vlindertjes zijn van Xenos en hier en daar nog wat spetters van zelfgemaakte Glimmermist gedaan, zie je de glimstipjes?


Gebruikte materialen van Creabest:
-Bingokaart uit vel Simple Stories ,
-Pan Pastel Raw Umber.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

5 opmerkingen:

mariska zei

Wat een schitterende kaart Boukje! Ik moet zeggen dat ik helemaal gek op vogels ben dus ik ga eens opzoek naar dat leuke papier :D

Liefs Mariska

Mariëtte zei

Prachtig kaartje is het geworden en de kleuren papier zijn heel mooi!
groetjes Mariëtte

jacqueline zei

Schitterend weer Boukje.
De vlindertjes heb ik ook gekocht, helaas weet ik ff niet waar ik ze gelaten heb *schaam*
Vind de kleuren van de kaart ook super mooi bij elkaar.

Groetjes Jacqueline

Dora zei

Wat een schitterende kaart is dit!

Jetty zei

Dat is zeker prachtig papier. Mooi kaartje.