Boukjes Workshops!

woensdag 27 juni 2012

Paars

Zo nu en dan komt toch de kleur paars bij mij tevoorschijn. 'k Heb er bijna geen papier van maar met zelf maken kom je ook een eind... Bij Alles met en over kleuren met Derwent was de uitdaging nl. om een paarse kaart te maken!


Ik was begonnen met een blauwe Action kaart en stempels, maar dat ging niet helemaal goed. Het middenstuk heb ik er uitgeknipt, nu had ik een kaart met een venster. De rand is bewerkt met de Splatter stempel (versamark) en daarna met PanPastels voor de kleur paars.


De Magnolia is ingekleurd met Derwent kleurpotloden.


Ook de bloemen van koffiefilter en de geponste bloemen zijn paars gemaakt met PanPastels, evenals het labeltje voorop en de tekstcirkel binnenin.


'k Had vantevoren niet bedacht dat het zo'n kaart zou worden, maar ik ben wel tevreden met hoe het geworden is...

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

5 opmerkingen:

Jacquelien zei

De kaart is zeker mooi geworden! Leuk met het venster!

X Jacquelien

Wendy zei

wat een mooi kaartje

groetjes wendy

marion zei

Wat superleuk dit kaartje, leuk modelletje, leuk dat je meedoet bij Derwent & Prisma, liefs, Marion

Joukje zei

Boukje..Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt!
Super leuk gedaan.
Bedankt dat je meedoet aan de challenge van Derwent&Prisma.

Groetjes Joukje

Dina zei

een prachtige kaart, bedankt voor je deelname bij derwent en prisma's