Boukjes Workshops!

maandag 25 juni 2012

Don & Daisy

Mijn beurt weer om een kaartje te verzorgen voor het Don & Daisy blog. Ik heb er een jongenskaart van gemaakt, een labelkaart. De papiertjes van Nature Garden heb ik als een moziƫk opgeplakt.
(Op de foto klikken is groter)


Don is ingekleurd met Distress Ink, de roos is gestanst uit grijsboard en ook bewerkt met Distress Ink. De 9 en de sterretjes zijn bewerkt met zwarte PanPastels, geeft wel een stoer effect hierbij.

Gebruikte materialen van Marianne Design:
-Stempel DDS3307,
-English rose LR0162.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind 'm super !!! Heel mooi gemaakt !
Groetjes Berdien

Jacquelien zei

Super leuk! Ook voor een 9-jarige. Ik zit de laatste dagen me een beetje te verdiepen in de panpastels en wat kun je er veel mee!
Eerst maar weer sparen hihi.

X Jacquelien

Brendaxx zei

Geweldig Boukje!! Superleuk en stoer stempeltje heb je ook gebruikt!

Dora zei

Die vind ik mooi!!!

jacqueline zei

Prachtig weer Boukje.
Echt een stoer kaartje is het geworden!

Groetjes Jacqueline