Boukjes Workshops!

vrijdag 11 mei 2012

Zelfgemaakte bloemen en Rood wit blauw

Rood wit blauw en Bloemen zijn de thema's waarmee we gewerkt hebben voor het nieuwe magazine van Scrapbookforum! Mijn bloemen maakte ik van raffialint (Action cadeaulint bv.), in het magazine staat beschreven hoe.


 Door de kaart met de vouw onder te gebruiken en de zijkanten dicht te plakken, maakte ik een tasje...


 Onderstaand kartonnen tasje had ik tijdens de hobbyweek bij Jacobi gemaakt met decopatch, nu de bloem erbij gemaakt.



Voor de layout moesten we scrappen in de kleuren rood wit blauw. We kozen voor één hoofdkleur en mochten daarbij een beetje van de andere kleuren gebruiken. Mijn hoofdkleur was wit, maar door de foto's komen de andere kleuren ook duidelijk naar voren...


 De postzegelrand is gemaakt door met een cirkelpons hapjes uit de rand te nemen. Hierachter zit een blauw vel en daarachter nog weer een rood randje...


 In het magazine vind je natuurlijk nog meer layouts in rood, wit, blauw 
én nog meer zelfgemaakte bloemen. Kom gerust een kijkje nemen!
(Klik op het magazine...)


Leuk dat je weer langskwam, tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

chrilvian zei

mooi gedaan, heb deze week ook een tutorial gemaakt van een plastic bloempje

Annemarie zei

Mooie dingen heb je weer gemaakt Boukje.
Het magazine ziet er weer prachtig uit!
Groeten Annemarie