Boukjes Workshops!

dinsdag 8 mei 2012

Neverending card

Een poosje geleden hebben we hier een cropdagje gehad. Wiebine had een never ending kaart gemaakt, zo leuk dat ik er ook één heb gemaakt.


'k Heb even een filmpje opgezocht voor de uitleg, die vind je hier!
Eigenlijk heel simpel, je gaat uit van twee vierkanten. Die vouw je dubbel en daarna de zijkanten naar het midden. De middenlijn knip je door, zodat je twee helften krijgt. Bij het andere vierkant doe je hetzelfde. Nu plak je in de buitenhoeken van één vierkant tape (twee stroken tegen elkaar vormen het vierkant) Het tweede vierkant (ook twee stroken) plak je hier overdwars op.


Daarna ga je alle vlakjes aankleden met dessinpapier.


Draaien, draaien...


en weer draaien...





tot je weer bij het begin bent.


Deze kaart maakte ik voor de verjaardag van Margreet en voor Creabest!


Gebruikte materialen van Creabest:
-Kraft cardstock,
-Papier Glitz Design, Pretty in Pink:
*Toile,
*Music,
*Polka,
*Roses,
-Stempels cijfers Tim Holtz,
-Hart Tim Holtz, Movers and Shapers, Mini Love Struck,
-Mini brads Earth tones,
-E-line flowers Pink



Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

6 opmerkingen:

Annemarie zei

Echt superleuk gemaakt Boukje!
Groeten Annemarie

Marjan zei

Die is heel leuk Boukje !
Staat ook nog op mijn lijstje van ééns te maken kaarten....

Groetjes, Marjan
handmadebymar.blogspot.com

corryskaart zei

hoi boukje
ook ik vind dit een erg leuke en mooie kaart en mijn kleindochter was er reuze blij mee!
groetjes van corry

Crealien zei

Heel erg mooi je kaartje!
De kleuren vind ik ook super!

Groetjes Evelien

Maia zei

Apart ja dat never ending model, ik zag er ook al eens een instructie filmpje van.
Jij hebt hem wel super mooi aangekleed!
Mooie kleurtjes a la Boukje!
Echt iets om ook eens te maken!
Fijne week
Groetjes Maia

Brendaxx zei

Ik vind m ontzettend mooi geworden Boukje!