Boukjes Workshops!

donderdag 17 mei 2012

Marianne Design Challenge #56

Mijn eerste bijdrage aan het Marianne Design Challengeblog! Het thema voor deze challenge is werken met Craftables. Dit zijn de witte stansen van Marianne. Met recht een challenge voor mij, want ik heb alleen maar het envelopje...


'k Heb het envelopje gestanst uit kraft en uit de achterkant nog een ovaal gestanst. 'k Heb zo het envelopje als een pocket gebruikt voor het label.


Omdat ik geborduurd had, heb ik ook de binnenkant bewerkt.


Gebruikte materialen van Marianne Design:
-Craftable Envelopje CR1211
-Creatable LR0219 (achter het label)
-Paperblok Romantic Nursery PB7038
-Paperblok Vintage Pastels PK9080,
-Touw JU0851,
-Kant JU0843,
-Takje Creatable LR0192,
-Blaadje LR0162,
-Plaatje Knipvel AK0054,
-Bloem Creatable LR0128.

'k Ben benieuwd naar jullie creaties die je maakt met de craftables. Doe je mee?

6 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat ontzettend mooi.
Groetjes Miranda

angeleef zei

Hey boukje,
Via het Marianne Design challenge blog kwam ik op jouw blog terecht en wat ben ik blij dat ik die ene klik in mijn leven maakte. Jouw kaarten zijn onwijs mooi en na vijf minuten rondkijken heb ik zo al drie ideeën in mijn hoofd. Jouw kaartjes inspireren ENORM en ik ga zeker blijven terugkomen, hoor! Super, jouw werk!
Groetjes
**Evi**

jacqueline zei

Erg mooi weer Boukje, vind dat 3d effect ook super mooi.
Goed opgelost met je envelopje.
Tis weer zoals gewoonlijk een plaatje.

Groetjes Jacqueline

Tynke zei

Weer een superkaartje Boukje!!

Erica ♥ zei

Super kaart hoor, echt heel erg mooi gemaakt ☺
Grtjs Erica.

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een schatje!