Boukjes Workshops!

zaterdag 18 februari 2012

Klein cadeautje tussendoor...

Haha, even een klein cadeautje tussendoor. Ik ga vanavond naar mijn schoonzusje en had beloofd knoflook mee te nemen. Even ingepakt, geeft wat leuker...


Het witte blaadje (maple leaf) komt bij Creabest vandaan, het papier is de binnenkant van een envelop en verder nog wat stansjes gebruikt. De basis is een nestabilitie label twenty, dubbelgevouwen om het plastic kaartenzakje. Touwtje erdoor en klaar!

Tot de volgende keer!

9 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat leuk om dat zo te verpakken.
Groetjes Miranda

Irma zei

wat een leuk idee een echte vrolijke binnen komer, irmaXXX

Anoniem zei

Haha..erg leuk !!! Het zou mij nooit opgekomen zijn om knoflook op deze manier te verpakken ! :-)
Groetjes Berdien

Jann-will zei

Nou zo heb ik nog nooit een knoflook gezien, cute.

Groetjes Wilma

't Glimmenhofje zei

Geweldig, die knoflook pak je toch gewoon niet meer uit! Maar prijkt voortaan op de aanrecht!! hihihiii...
Groetjes, Joyce.

Annemarie zei

Erg leuk Boukje!
En je hebt je nieuwe dooyhickey al gebruikt zie ik!
Groeten Annemarie

Dora zei

Wat heb je dit enorm leuk gedaan!

Jetty zei

Een klein aardigheidje, zo leuk.

Judith zei

Dit is leuk! Wat vond je schoonzus hiervan?