Boukjes Workshops!

zaterdag 4 februari 2012

Dezelfde opbouw, hetzelfde papier, maar toch een heel andere sfeer! Door met andere kleuren te werken krijg je toch gauw een ander effect.
Het label is bewerkt met Distress Ink Crushed Olive.
De klok is gestempeld en bewerkt met Glimmermist.
De bloemen zijn geponst met een retropons en de blaadjes opgebold om een dun kwastje.
Dit kaartje heb ik gemaakt als voorbeeld voor de komende crea avond in februari.


Hieronder zie je de winterse versie, die ik maakte met de Make & Take bij Creabest.
Grappig hoe je met kleur zo'n ander effect kan creƫren!


Gebruikte materialen Creabest:
-Labels kraft #5,
-Distress Ink Crushed Olive,
-Sissix embosfolder Damask,
-Tim Holtz swirl (stukje ervan)
-Moverz and Shapers blaadjes Tim Holtz.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow, prachtig zijn ze !! De eerste vind ik ietsje mooier, omdat ik daar de kleuren wat sprekender vind.
Groetjes Berdien

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat zijn ze leuk.
Groetjes Miranda

jacqueline zei

Prachtig zijn ze weer Boukje.
Al spreekt de eerste me meer aan.

Groetjes Jacqueline

Dora zei

Heel erg mooi!

Sandra1968 zei

Heel erg leuk!

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Gaaf!

Maia zei

Prachtige tags Boukje!
Leuk ja twee dezelfde dingen maken met ander papier dat heb ik laatst ook een keer gedaan heel verrassend!
Heb je al op het blog van Kethy gekeken , zij heeft je alutape techniekje ook gebruikt voor een kistje en de voorkant van een smashbook, haar blog staat bij mijn linkjes.
Leuk om elkaar zo te inspireren!
Een fijne winterweek
lieve groet Maia