Boukjes Workshops!

dinsdag 3 januari 2012

Time flies

Op mijn verjaardag kreeg ik een cadeautje, ingepakt in dit mooie vintage papier. Daar wilde ik nog iets mee doen. 'k Heb er een label van gemaakt als verjaardagskaartje voor mijn zwager, nu krijgen ze het papier op een andere manier weer terug!


De cijfers zijn gestempeld en daarna bewerkt met crackle paint. Ik kwam er nog net op tijd achter dat ik de jaarwisseling vergeten was en er dus 44 moest staan, oeps :)
Boven en onder heb ik nog een kleine tekst gestempeld, de creatable snowflake paste mooi onder de hoek. De bloem is een doohickey van Magnolia, bewerkt met Stickles.


Leuk dat je weer kwam kijken, tot de volgende keer!

9 opmerkingen:

anneke's creaties zei

nog de allerbeste wensen voor 2012 en wat een geweldig leuke tag heb je gemaakt,
ja echt suuuuuuuuuuper.

groetjes anneke

Jetty zei

Boukje zo mooi deze.

Brendaxx zei

Hij is super Boukje!!

Maia zei

Grappig dat ze dit papier nu weer terug krijgen..pas maar op dadelijk krijg je van meer mensen mooi papier om een cadeautje haha.
Prachtig label!
Ik wens jou en je familie een fantastisch, gezellig, creatief en gezond 2012 toe!
groetjes Maia

Mieke zei

Wat een mooie tag!!!

Jacqueline zei

Ziet er erg leuk uit zeg. Een geweldig en creatief 2012.
Groetjes, Jacqueline

Wiebine zei

een prachtige tag is het geworden Boukje en wat leuk dat ze het inpakpapier op deze manier weer terugkrijgt,
groetjes,
Wiebine

Dora zei

Ik vind het een schitterende tag!

mariska zei

Wauw echt prachtig!!!