Boukjes Workshops!

donderdag 8 september 2011

Just Married

Een speciaal welkom voor mijn nieuwe volgers,
leuk dat jullie er zijn!

'k Had nog een trouwkaartje nodig. Dit afdrukje lag nog op mijn tafel, laatst niet gebruikt bij de trouwkaart die ik voor mijn zoon mocht maken, nu dus wel...
Het Magnoliameisje heb ik gemaskerd en daarnaast het jongetje afgedrukt.
Ingekleurd met Distress Ink.


Het hartje heb ik bewerkt met Stickles, alleen zie je het niet hier op de foto...
De hartjesrandpons geeft wel een mooi effect hier!


En gelijk ook nog een schapenkaartje gemaakt, just màrried! (hoor je 'm? :) )



Leuk dat je weer kwam kijken, tot de volgende keer!

14 opmerkingen:

Facts and Fairytales zei

Dat schapenkaartje vind ik enig Boukje. Is dat een stempel, zo ja, waar vind ik die???

groetjes
Brigitta

Jolanda zei

ja hoor . . . ik hoor em !!
mooie kaarten hoor . . leuk bedacht, die bolletjes als voetjes

groetsels Jolanda

anneke's creaties zei

geweldig dit zijn echt 2 leuke kaartjes, en idd mooi hartjes randje.

groetjes anneke

Jetty zei

weer schaapjes. Leuk! En de eerste kaart vind ik ook errug mooi.

Marieke zei

oh ik vind je schapenkaart geweeeeeeeeldig!! Zo en zo vind ik je schaapjes leuk, maar deze "married" vind ik echt superleuk!

Maia zei

meh ja ook goed te horen hier in brabant!
Zover gaan je schaapjes zelfs...prachtig zijn ze met dat papier erachter en die wollige pootjes ook het bovenste kaartje is super!
Fijne avond,
Groetjes Maia

Oeneke zei

Super kaartjes Boukje! En twee gehuwde schaapjes?? dat wordt weer lammetjes vangen ;-)

Helga zei

Heel erg leuk!
Gr. Helga

Lizzy zei

Mooie kaartjes!!

Ann Goesaert - Cre@nn zei

dank u voor de welkom!

mooie kaartjes

Neline zei

2 super leuke kaartjes heb je gemaakt! Leuk gedaan de schaapjes.
Ik had ze nog nooit gezien.
groetjes
Neline

chantal en sygrid zei

schitterend kaatrje boukje
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Marlies zei

Allebei super leuke kaart, heel verschillend maar allebei even mooi!
groetjes, Marlies

Dora zei

Zo anders maar allebei erg lief!