Boukjes Workshops!

woensdag 8 juni 2011

Love and Dream

Voor Scrapdelight mag ik guestdesigner zijn voor de maand juni. Voor het blog heb ik de volgende kaart gemaakt met het papier van Prima Marketing, Annalee.

De roosjes zijn gemaakt met de stans van Marianne Design, de grootste stans gebruikt met karton en de witte roos van koffiefilterzakjes, de kleine stans met vilt gebruikt voor het roze roosje. De kleine Bingo kaartjes is een stempel van Maya Road, verkrijgbaar bij Scrapdelight.


Leuk dat je weer kwam kijken, tot de volgende keer!

16 opmerkingen:

Oeneke zei

Prachtig kaartje en heel leuk dat kleine geponste randje dat er aan de bovenkant tussenuit piept

Maia zei

Wow prachtig kaartje zo romantisch daar hou ik van!
Wat een leuk idee om die stansen met diverse materialen uit te proberen, ga ik zeker een keer doen!
Groetjes Maia

Jeanet van der Lee zei

Wow, wat een schitterende kaart zeg, dat papier op zich is al zó mooi en dan nog die mooie verschillende roosjes erop, toppie! Groetjes, Jeanet

hennie zei

Prachtig Boukje!
Succes met het "designerschap".
Fijne dag toegewenst, groetjes hennie.

Charlotte zei

Ik vind 'm prachtig Boukje! :)

xxx Myra xxx zei

prachtig!!

Carla D zei

Mooi kaartje!

Groetjes Carla

Annemieke zei

Wat een super kaart zeg! de bingocards, de bloemen en het papier!!! Geweldig!
Groetjes, Annemieke

Wendy zei

Wat een pracht van een kaart

Groetjes Wendy

Els zei

Schitterend kaartje. Groetjes Els

Marieke zei

oh met vilt is natuurljk ook een idee!! Erg mooi kaartje!

Ellen zei

Geweldig kaartje! Mooie met al die bloemen!

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Heel mooi!

redscrap zei

ik vind de roosjes die je met de stans hebt gemaakt erg mooi, ga hem denk ik ook maar aanschaffen,
Ik vind je kaart supper!!
groetjes mina

Anoniem zei

Wat een mooie kaart zeg !!! Prachtig papier en je hebt er een geweldig boeketje opgemaakt !
Groetjes Berdien

Jetty zei

prachtig Boukje.