Boukjes Workshops!

woensdag 15 december 2010

Kaartenbox

Afgelopen zaterdag hadden we een cropdag in Eext bij Anneke, geweldig verzorgd met een heerlijke lunch! Anneke had een project voor ons bedacht, een kaartenbox, waar we bijna allemaal mee aan de slag gingen. Leuk!


De basis maak je uit één scrapvel, ik heb 'm van craft cardstock gemaakt en beplakt, maar je kunt ook een dubbelzijdig vel nemen.
Je bekleedt de binnenkant met vakjes, een notitieboekje en een vakje voor de postzegels. In de vakjes komen minikaartjes (voor aan een cadeautje), labels en in het grote vak kunnen A5 of vierkante kaarten.


'k Heb de labels alvast gesneden en de kleine kaartjes gemaakt, de rest moet nog gevuld, ik wil graag bijpassende kaarten ervoor maken.


Hier een paar cadeaukaartjes die ik thuis nog heb gemaakt:

De beschrijving van de kaartenbox kun je vinden bij Anneke

Toen ik thuiskwam, lag er een pakket van Creabest op me te wachten met de AquaMarkers (voor mijn verjaardag), dus daar ben ik nu druk mee bezig :)

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

14 opmerkingen:

Natasja Vink zei

Wow vind hem erg leuk, kan ik ergens de uitleg vinden

Boukje zei

@ Natasja: De uitleg zou Anneke binnenkort online zetten, als ik 'm heb, zal ik 'm er wel bij zetten!

Judith zei

Hallo Boukje,
Zo leuk deze kaartenbox! Je hebt mooie kleuren en papier gebruikt. Ik hou me ook aanbevolen voor de werkbeschrijving.
groetjes van Judith

marieke zei

Wat een mooie kaarten box,en inderdaad mooi papier,....super!!!

gr Marieke.

Gea zei

dat is heel mooi geworden!
Je hebt mooie kleuren gebruikt

Dora zei

Ik vind m helemaal super...ik ga m ook maken, denk wel dat ik een maniertje heb...zo gaaf!

marlies zei

wow prachtig zeg !!!

Monique CreaTijd zei

Wat is ie leuk en handig zo met die vakjes !

Thea zei

Dat ziet er erg leuk uit :):)

Gr Thea

Kitty zei

Prachtige box!

Jetty zei

wat is die van jou prachtig geworden Boukje. Ik ben nog steeds niet tevreden over de mijne. Er ontbreekt nog iets maar ik kan er de vinger niet op leggen wat dat dan is.

Creations by Jolan zei

Hallo Baukje.... vreemd deze workshop is niet door Anneke verzonnen! Maar heb ik voor Bo Bunny afgelopen zomer gegeven.
mvg Jolanda Meurs

Boukje zei

'k Heb de link naar Anneke haar blog er nu bij gezet, zij geeft zelf al aan de beschrijving van internet te hebben gehaald...
Groetjes Boukje.

Marieke zei

Ik vind m zooooo ontzettend leuk! Ik was er direct verliefd op, en heb dan ook eentje gemaakt met die beschrijving. (staat op mn blog)

Heel erg bedankt maar weer voor de inspiratie!!

Groetjes Marieke