Boukjes Workshops!

dinsdag 16 november 2010

Kaartje met Aquamarkers

Daar is ie dan, mijn eerste kaartje met de Aquamarkers! Ik mocht ze in het forumweekend even proberen van Berthine van Creabest . Leuk om te doen! Het voordeel van de Aquamarkers is toch wel dat je minder snel hoeft te werken dan bij Distress Ink. Je kunt de lijntjes van de markers helemaal wegwerken en zo mooi de kleuren laten verlopen.


Op mijn kaartje kon ik mooi mijn nieuws spulletjes van de Kreadoe even proberen, hier mijn blaadjes stans van Crealies, mijn blaadjespons van Nellie Snellen en mijn kleine lettertjesstempel! 'k Ben er helemaal blij mee!



Afgelopen vrijdag ben ik met mijn zus naar de Kreadoe geweest, heerlijk rondkijken bij zoveel prachtige scrap en knutselspullen! En natuurlijk weer wat mooie spulletjes meegenomen!





Leuk dat je weer langskwam, tot de volgende keer!

8 opmerkingen:

Lenet zei

leuk leuk leuk allemaal weer!!
veel plezier met je aankopen.

Judith zei

Hallo Boukje,
Het kleuren met Aquamarkers gaat je goed af! Leuk kaartje heb je met je nieuwe spulletjes gemaakt.
En ik zie zulke leuke aankopen. Die stempel van Eline heb ik ook (nu de rest nog uit haar nieuwe serie (-;)
En, zoals je op mijn blog gezien hebt, de high tea stempels. Ben benieuwd wat jij daarmee gaat maken. Ik wacht nog op een ingeving (-;
Groetjes, Judith
ps: die houten 'handmade' stempel vind ik top!

Adriana - DRIARTE zei

Hi, your card is wonderful! Your coloring is perfecto!!

Dora zei

Wat een mooitje, en gave spullen zeg!

Manon zei

wat een mooi kaartje. Mooi ingekleurd ook met die aquamarkers.
En je bent lekker geslaagd zag ik. Hartstikke leuk allemaal :)

xxx Myra xxx zei

wat een schattig kaartje, heel mooi!!

Jetty zei

Boukje wat is het weer mooi.

Bizzy @ home zei

Een supermooi kaartje. En je hebt leuke spulletjes gekocht. Die blaadjespons is super.
Leuk dasto mei dost oan myn foartjouwertje. Of soks sawat...
Groetjes, Renny