Boukjes Workshops!

donderdag 25 februari 2010

Vlinderboekje Happy Birthday

Laatst zag ik bij Monica van Me-Bear dit kleine vlinderalbum. 'k Vond het zo leuk en wilde het nog een keer maken.
Toen de opdracht bij Dutch Card Lovers dan ook was: maak een kaart in afwijkende vorm in het thema VOORJAAR, dacht ik meteen aan de vlinder...













'k Heb ook nog een mini liggen, omdat ik het patroon eerst te klein heb uitgesneden. Maar ik vond het zonde om 'm weg te doen, dus er komt ook nog een kleine versie! :)
Monica, bedankt voor het patroon!

Leuk dat je weer langskwam, tot de volgende keer!

30 opmerkingen:

gea zei

wat een superschattig boekje is dat geworden !!

M@risk@ zei

Wat een geweldige kaart (boekje) heb je weer gemaakt. Al die leuke kleine details, super!

Inge zei

Nou ja zeg, hoe leuk is dit nou weer:))
Ik gok op WINNEN!!
Groetjes, Inge

Manon zei

oh deze is ook echt heel erg leuk!
Mooie kleuren heb je ook gebruikt!
Groetjes Manon

Unknown zei

Schitterend! Wat een leuk boekje, of is het een kaart?

Dora zei

Wat enorm lief geworden, leuk ook zo'n kaart in boekvorm!

Ellen zei

Wat een ontzettend mooi boekje zeg!!Heerlijk om op die manier toch even de lente te proeven!!
Mooie details!

Karin zei

Erg mooi en origineel. Krijg helemaal het lentegevoel. Nou het weer nog!

Gr. Karin

anja curvers zei

Supergaaf hoor heel erg mooi uitgevoerd tot in de details. Bedankt voor het meedoen bij DCL.

Marjan zei

Wat een prachtig verjaadagsboekje!
Zag je naam op het DCL blog.

Groetjes!

Marianne zei

Wat een super leuk verjaardagsboekje zeg! Al die kleine details maken het helemaal af.
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Miranda zei

Echt een superlief boekje!

Murielle zei

OH...your little creation is absolutely stunning!!!
This is great idea!
I love it!!!
Hugs, Mumur

Rianne zei

Oooh wat geweldig leuk dit zeg!

Boukje zei

Rianne, 'k ben blij dat je het zo leuk vond, dat je zeven berichtjes plaatste :), 'k heb de rest even weggehaald hoor! LOL
Groetjes Boukje.

Ellen zei

Je hebt er weer iets prachtigs van gemaakt Boukje. Hij is echt helemaal top!

Groetjes Ellen

miriam zei

Wat een prachtig boekje heb je gemaakt .Om echt voorjaars kriebels van te krijgen
Bedankt voor het meedoen met DCl

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wat heb je dat ontzettend mooi gemaakt.

Groetjes jolande.

Unknown zei

O wat is-ie super gaaf geworden, Boukje! Ben meteen verliefd op je boekje. En helemaal voorjaar! Die kan mij ook niet snel genoeg komen.
Liefs, Monica

Rosalien Zwackhalen zei

Wat gaaf gedaan Boukje, helemaal leuk.:)) Ohh, wat gaat dat straks moeilijk worden met de top 3..
Bedankt voor het meedoen.

Groetjes Rosalien

natje zei

Wat een prachtig boekje!
Heel mooi hoor.

Lenet zei

Ik vind hem SUPER!!

Stampidoe@gmail.com zei

heel mooi bedankt voor het emedoen met dcl

Sandra1968 zei

Wat een geweldig leuk boekje!

Nora zei

Een echt kunstwerkje is het geworden. Voor mij ben je alvast de winnaar! Groetjes, Nora

Cora Hoekstra zei

Prachtig Boukje,
Ik krijg er lentekriebels van.

Christel zei

Da's weer een beaty hoor! Kon het niet nalaten om dat patroon ook even te downloaden (voor als ik ook nog eens een sil krijg, hihi)!

Groetjes Christel

marije zei

ohh wat een prachtig boekje zeg! bedankt voor het idee!

Bizzy @ home zei

Ook al zo mooi! Ik krijg spontaan lentevlinders in mijn buik;)

Tineke zei

Wauw, Boukje! Wat een prachtig boekje. Als ik zo´n boekje als verjaardagscadeautje zou krijgen, zou ik heeeeeeel blij worden! Echt supermooi gemaakt.