Boukjes Workshops!

donderdag 10 september 2009

Mijn kaartjes in de Cards Only

Helemaal blij was ik toen Moon me vroeg om iets te maken voor de Cards Only!
Wat duurde het lang, maar afgelopen weekend lag het tijdschrift in de bus.
Best raar om zo je eigen kaartjes in het blad te zien staan! Maar leuk!!

Zelf had ik ook foto's gemaakt, die wil ik graag even laten zien.
'Home, sweet home' had ik gemaakt uit een vel Websters Pages papier.



'Dag van je leven' is een cadeau envelop.


'Liefde & geluk' is een kaart geworden, gemaakt van Websters Pages.



Voor de beschrijvingen moet je even kijken in het tijdschrift Cards Only.
Leuk dat je weer langskwam, tot de volgende keer!

9 opmerkingen:

Petra zei

Ik heb ze natuurlijk al in de CO gezien, en ik vind ze helemaal super.

angelica zei

wauw !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown zei

Ik dacht al dat jij dit was! Wat leuk zeg! Ik vind de kaartjes trouwens helemaal geweldig!
Mag je ze eigelijk wel op je blog plaatsen? De anderen doen het altijd pas als het volgende nummer uit is.

Bizzy @ home zei

Prachtige kaartjes Boukje.
Groetjes Renny

Dora zei

Ten eerste gefeliciteerd natuurlijk, ja dat zal wel even raar zijn je eigen kaartjes in het blad, maar helemaal verdiend!
En het zijn schitterende kaartjes!
Ik moet het blad nog halen goed dat je me even herinnerd;)

Nicky zei

hartstikke gave kaartjes! well done, ze staan geweldig in de c.o.!

Lenet zei

oo wauw Boukje ze zijn echt helemaal geweldig!!

marije zei

gefeliciteerd zeg met je publicatie! ZE ZIJN PRACHTIG!

Frences zei

Prachtig zijn ze en leuk hoor dat ze in een tijdschrift staan! Terecht want je maakt prachtige kaarten!

Liefs Frences