Boukjes Workshops!

woensdag 2 september 2009

Award en Blogcandy

Shame on me... Een aantal weken terug kreeg ik van Lenet deze award. Dank je wel, Lenet! Ik vind het erg leuk om een award te krijgen, maar zo moeilijk om ze door te geven.



Bij deze award moest je een top vijf maken van je favoriete dingen/ bezigheden.
1)Scrappen staat toch echt wel bovenaan. Kaartjes of layouts, dat maakt niet zoveel uit, zolang ik maar kan freubelen!
2)Mijn blog, het bijhouden, de reacties en het rondstruinen op blogs van anderen. Daarbij hoort natuurlijk ook het forummen...
3)Buiten in de zon, een mooi boek lezen!
4)Winkelen, geen boodschappen halen, dat moet elke week :(
5)Elke morgen begin ik met mijn boterham met hagelslag! Hmmm, lekker!

Ik heb al veel van deze awards gezien, wie 'm nog niet heeft en het leuk vindt vijf favoriete bezigheden te vertellen, krijgt deze award van mij...


Bij het rondstruinen kwam ik Joke haar blog weer tegen.
Zij geeft een blogcandy weg, kijk maar eens hier.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk dat je meedoet en gefeliciteerd met je award,haha sorry dat je nu ook volgers heb geplaatst,maar als je het niet had gedaan,was ook goed geweest,zo streng is het nou ook weer niet,maar zo leer ik wel veel mensen kennen en het is makkelijk om op hun blogs te komen,groetjes Joke.

Maaike zei

Ik zal eens proberen vijf favoriete bezigheden te bedenken.

Twee daarvan, nee drie, komen overeen met die van jou.
Nl. scrappen, forummen en de boterham met hagelslag bij het ontbijt. Nu nog vijf anderen.
Een grote favoriete bezigheid is slapen.
Lezen deed ik altijd erg graag, maar door het scrappen is daar de klad wat in gekomen.
Ik moet er nu bewust voor kiezen een boek te pakken, maar als ik een keer lees, lees ik door.
Ik houd er van om dingen te kopen, van mijn eigen geld en dat van een ander.Het leukst vind het scoren van koopjes.
Ik houd van t.v. kijken, met name naar documentaires.
Mijn muzikale favorieten zijn pianospelen en zingen van een oratorium.
Dat zijn er vijf Boukje.
Ben ik nu een volger ofzo?