Boukjes Workshops!

woensdag 22 april 2009

Gewonnen!

Met de Lente/Springbox die ik laatst had gemaakt, had ik een RAK van Hinke gewonnen! Vandaag zat dit pakketje bij de post!


Hinke, bedankt voor dit zonnige lentepakketje!!

Ook met mijn layout 'How many roads', voor de wedstrijd van Royalty Scrapbooking, heb ik de prijs gewonnen, een papierpakket van Webster Page! Jippie!! Als je bij Royalty Scrapbooking kijkt onder nieuwe producten, heb je alvast een indruk!

Iedereen een fijne dag verder!

3 opmerkingen:

jacqueline zei

WOw wat een mooie rak zeg!!!!
Meis wat ben je lekker op dreef met je prijzen hihihihi....maar dik verdient hoor wnat je creaties zijn gewoon GEWELDIG!!!!

Groetjes Jacqueline

Splashes of Pink and Mint zei

Gefeliciteerd met je prijzen!!! Helemaal terecht natuurlijk! Je lo is echt helemaal super en het doosje is een schatje, dus dik verdiend!

marije zei

ik snap wel waarom je zo veel wint.
je maakt ook mooie dingen!
gefeliciteerd!