Boukjes Workshops!

maandag 2 februari 2009

Stemmen voor de Slice contest?

Deze week kun je stemmen voor de Slice contest! Alle resultaten van layouts en kaarten die gemaakt zijn, kun je vinden op Page Plans Daar kun je dmv. een poll kiezen welke layouts of kaarten jij het mooist vindt. Je kunt tot 8 februari je stem uitbrengen. Stem je mee??
Er zijn veel inzendingen, leuk om te zien, wat iedereen gemaakt heeft.
Als je even niet meer weet, wat ik gemaakt heb, kijk je hier nog even...



Verder kreeg ik een award van Christal uit Frankrijk! Dank je wel Christal! Dat was een leuke verrassing! Ze schreef het volgende:


2. Ensuite, je vous emmène pour une visite du côté de Boukjes Blog!. N'hésitez pas à parcourir son blog et ses archives, vous y trouverez des jolies cartes, des pages tout en romantisme, des idées de génies dont des nichoirs superbement détournés (j'en ai d'ailleurs en attente de scrappage tellement ça m'a inspiré, c'est juste le temps qui me manque pour concrétiser toutes mes idées ou projets saperlipopette). Je lui décerne aussi cette award pour une autre raison: grâce à elle je lis du Néerlandais autrement et beaucoup plus agréablement à chacun des ses postages. Une autre façon d'acquérir du vocabulaire. Il n'y a pas de sotte façon d'apprendre.

Haha,kunnen jullie frans lezen? Ik heb eerst op het forum gevraagd of iemand het kon vertalen. Hier op het blog kun je ook de vertaalfunctie van Google even gebruiken...



Dan als laatste ben ik getagd doorJudith
De regels zijn als volgt: Ga naar de map waar je jouw foto's bewaard op je computer.
Ga dan naar het 6e mapje en pak hier de 6e foto.
Zet deze foto op je blog en vertel wat het verhaal rondom deze foto is. Tag hierna 6 personen en vraag hun om hetzelfde te doen.
Laat een berichtje op hun blog achter of stuur ze een emailtje om ze te laten weten dat jij ze hebt gekozen.
Mijn map voor 2009 zit nog niet veel in, dus ik heb 2008 genomen.


Deze foto van Jurjen is vorig jaar genomen toen we op vakantie naar het Beierse Woud een nachtje in een hotel in Frankfurt bleven slapen. Hij slaapt niet echt hoor :)
Ik tag iedereen die hier graag aan mee wil doen. Ik zie al zoveel awards voorbijkomen bij iedereen, daarom doe ik het zo even.

Pffff, wat een lang bericht!
'k Hoop vooral dat jullie willen gaan stemmen op Page Plans!
Groetjes Boukje.

2 opmerkingen:

Bizzy @ home zei

Ja, ik heb gestemd hoor! SPannend, ben benieuwd. Groetjes Renny

Christal zei

Héhééé Ik woont in België en ik ga opnieuw naar school om beroep te veranderen.

Google! Het is te gemakkelijk!

Ik lees en ik vertaal om te leren ;)