Boukjes Workshops!

donderdag 12 februari 2009

Flowers

Gisteravond hadden we op het forum een online cropavond. Iedereen ging aan de slag met deze sketch:

Dit heb ik ervan gemaakt:


Achtergrondvel en het lichtpaarse zijn van Basicgrey, het donkerpaarse is van Karen Foster. Omdat ik voor het vlak rechtsachter geen bijpassend papier had, heb ik zelf een vlak gemaakt door te naaien met de naaimachine. Het vlak zelf heb ik met Distress ink groen gemaakt en met bobbeltjesplastic structuur gegeven. Soms moet je even creatief zijn in het oplossen :)
Het bloementakje is gesneden met de Silhouette.
In plaats van het lint op de sketch heb ik gekozen voor de paarse bloemetjes, omdat dit zo mooi doorloopt in de foto.



Toen ik de foto geplaatst had, dacht ik dat een doodlelijntje bij de libelle ook wel leuk zou staan, dus heb de layout weer aangepast en opnieuw weer op de foto gezet. Het is maar een detail, maar ja....


Zo heb ik wel weer zin in de LENTE!!

Een fijne dag verder!
Enneh, het nieuwe magazine komt bijna online. 'k Ben zo benieuwd hoe alles eruit ziet! Tot gauw!

2 opmerkingen:

Bizzy @ home zei

Erg mooi zeg! De kleuren zijn prachtig zo bij elkaar. En een mooie titel!
Groetjes Renny

Evelien zei

prachtige layout Boukje, knap werk!!!
Evelien:-)
Hobby Farm