Boukjes Workshops!

zaterdag 6 december 2008

Look what's sprouting up

Ondanks de Sinterklaasdrukte heb ik toch nog een layout kunnen maken. Vraag niet hoelang ik erover gedaan heb, steeds een klein stukje, maar dat geeft niet.

Dessinpapier is van Basicgrey en tinkeringink. Het bloemenvel heb ik gedeeltelijk open geknipt en daar de foto achter gestoken. Omdat ik meer bruin om het fotogedeelte wilde, heb ik het cirkelgedeelte eruit geknipt. Deze basis heb ik verder afgemaakt met geponste bloemen, prima bloemetjes, gestempelde vlinders van Laundry Line, bolletjeslint, brads en 3Dpaint. De randen heb ik op de naaimachine gestikt en verder gescheurd en bewerkt met inkt.
Detailfoto:


Leuk dat je even weer langs kwam!

1 opmerking:

Margreet zei

Hij is echt prachtig geworden Boukje!!!

groetjes!